Nya jeans

Idag vaknade jag av att mormor och morfar kom hem till mig. :) Så då blev det till att kliva upp ur sängen och fixa till sig en aning. Sen bar det iväg mot öb för grundfärgsköp. Morfar sk måla garage.
Sen blev det frukost på Kaffestugan. Smaskigt!
Och efter det bar det av igen och jag fick ett par jeans :) Tack!

Nu ska jag inta duschen och göra mig redo för dagen på riktigt. Sen bär det av mot Älvdalen och K :)
Och kvällen bjuder på midnatsstrav.

Ser framemot morgondagen då det ska firas midsommar i Nusnäs :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har en syyyyystär :P Inte en riktig, men en som är som en. Vi har växt upp tillsammans och hon ser upp till mig :)

2008-06-19 @ 14:21:47
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback