Underbara resa!

Varför skulle veckan g så himla fort? Jag hade lätt kunnat stanna en vecka till!
Jag hade så himla roligt!
Vädret var dock ingen höjdare, men nog han jag få med mig lite färg hem :)
Vi har solat, myst, ätit, festat och haft en toppen vecka!

Vi har varit på europas 3e största nattklubb, och det var grymt! Sjkumparty och hur mkt folk som helst!
Popcornparty, en upplevelse i sig :)

Jag vill åka igen!! Ta med mig!

Nu är jag hemma hos pappa och jag har myst med bröderna i 2 dagar. Dom är underbara! Men imorgon blir det mora igen. Jag har folk som vill bli klippta och saker hemma att ta reda på, och på torsdag vankas student, men är än så länge bara bjuden hem till 1 gammal klasskompis, men ingen av dom 2 som stått mig närmast under uppväxten.. kanske kommer.

Nu ska jag upp och se lite mer tv och gosa med T innan det blir sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback