Dålig uppdatering

Ja, det har varit dålig uppdatering nu på slutet, har verkligen haft fullt upp!! :D
K har varit här och hållt mig sällskap sen i fredags och är fortfarande här, vilket känns toppen!
I torsdags hade jag nattgäster och det blev "utgång" :D Mycket trevligt.
I lördags var jag på 18års kalas i Täby vilket var riktigt roligt :D Åkte dock hem skapligt tidigt men då det drog igång så pass tidigt kändes som att det var en bra tid att åka hem. Kl blev iaf 01.
Syster har varit hos mig från igår, jag ahr gjort hårförlängning och idag var hon med i skolan så jag klippte och färgade henne :) HOn blev superduper fin!
Imorgon är det min tur att bli fixad. hårförlängning och förhoppningsvis färgning då jag för tillfället känner mig oerhört gul.. :/  Vi får se vad dagen bjuder på. Det är iaf sista dagen innan lovet :D Så imorgon bär det av upp mot dalarna igen, härligt!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback