God morgon.

Hemma från skolan idag då min förkylning tagit över.. igen. Men den här gången vet jag ju vem som smittat mig :P K! Men det är inte mycket att göra åt, är hemma och vilar idag för att kunna gå imorgon. :)
Så idag ska det inte göras speciellt mycket, ska iväg på ica en snabbvända bara, det är allt som är planerat, sen blir det nog sitt eller liggläge resten av dagen.
K kommer sent ikväll och gör mig sällskap. Känns bra att slippa vara själv iaf.

Till veckan som kommer måste en shopping dag bokas upp, ska på kalas den 15e och måste då ha något nytt att ta på mig. Någon klänning eller en snygg top hade inte suttit helt fel. Och gärna ett par pumps.

Har ni några tips på vart jag borde spana? Om ni sett något fint någonstans?

Kommentarer
Postat av: Malin

Allt bra med dig? :)

2008-03-06 @ 11:08:11
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback