God morgon!

Ännu en dag man blir väckt. Idag var det 2 arbetare som ringde på för att byta ut min elmätare. Men nu är det gjort och det är ju bra :D
Och vaken är jag, måste hitta på mig något snart. Duschen ska intas och jag ska knata på Ica för att köpa bröd, jag har inget hemma här.

Sen har jag inga andra planer än att bara ta det lugnt och försöka bli frisk! Jaghatar att vaar sjuk. SKa nog köpa Kan Jang också som pappa tjatar om att är så bra. :) Kanske blir det bättre då?

Nej duschen var det!

Kommentarer
Postat av: lina

ja man får slava för de andra man bor med! ;D städa hit och städa dit!

jag har aldrig testat kan jang men min pappa tjatar också om det när jag är sjuk! :D

2008-03-10 @ 10:09:40
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback