Helgens mitt

Lördag idag då. Vi har redan hunnit med en vända på Coop då vi imorse skulle börja bygg aihop bänken men upptäckte att vi saknade skruvmejslar. :P Så det bar av mot Coop där vi handlade verktyg och mat.
Så nu håller K på och fixar med bänken medans jag sitter här och är väldigt hjälpsam(lika bra då jag bara är i vägen annars)
Ikväll väntas 2 kompisar för lite trevligheter. Vi har inget speciellt på schemat ännu men något dyker det väl alltid upp :)

Nu ska jag börja packa iordning alla kartonger som ska ner i förrådet som stått här i 2 månader nu. Sen blir det till att fixa fint hemma här :)

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Malin

Så det ska vara, gubbarna skruvar och vi glor :P Hehe.
Ha en fortsatt bra dag, och helg.

Själv ska jag typ gå ner och handla nu då gubben inte orkar. Och sen ska vi gå på bio och käka ute ikväll :D

2008-03-08 @ 14:05:15
URL: http://deepblue.blogg.se
Postat av: Malin

Härligt :) Njae,blir nog lugnt,är inte på nå vidare festhumör!

2008-03-08 @ 16:12:37
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback