Löshår

Jag har starka funderingar på att köpa löshår att sätta i då mitt hår är så himla tunnt och kort just nu efter klippningen som just nu ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig".
Vet ni vart man kan köpa bra och skapligt billigt hår? Jag har tidigare köpt på Taj Mahal som ligger på Drottninggatan. Köpte då en träns som jag fick fastsydd utav klasskompisar. Vi flätade mitt vanliga hår och sydde fast löshåret i. Har ni några bra erfarenheter av löshår som ni vill dela med er av?

Här är en bild på mig och mitt löshår.

image63

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är också förkyld,men jag har minsann varit i skolan:) Hämtade ut min studentmössa:)

2008-03-06 @ 16:01:59
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: Emma

jag har löshår, men kör med clips just nu istället :) skonsamt som fasen för håret, också kan jag själv välja när jag vill ha det i eller inte :)

2008-03-06 @ 18:53:59
URL: http://bjuviis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback