Uttråkad

Jag är så tokigt uttråkad just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Suttit hemma hela dagen nu, förutom den lilla kvarten jag var på apoteket och köpte nässpray och ica för att köpa toalett papper. Tråkiga saker men nödvndiga saker vid förkylning.

Och imorgon måste jag pallra mig till skolan för jag måste vara med på många idrotts lektioner nu fram till studenten för att ens ha chans på g. Jag tycker ändå jag varit med på skapligt många lektioner, men jag har  IT i omdöme. (icke tillfredställande) Jobbigt. Men det är ju tur att jag vet om det själv och det är ju inte så att jag strävat efter högre betyg än G i idrott ändå, eftersom jag inte alls tycker om det.

Fick nyss reda på av K att någon nära gift sig :) Roligt självklart:) men väldigt unga. All lycka till er!

Nu ska jag se om jag kan hitta på mig något att göra här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback