Ingen hejar längre.

Men det struntar jag i :) Jag är glad för den jag är och tycker man inte om den jag är så ska man inte låtsas det heller!
Jag klarar mig och snart är skolan över ändå. Synd bara att dom man trodde var ens vänner visade sig vara något annat.. Jag trodde på ngt, och jag litade på det ni sa..

När jag pratar om min 20års fest är det ingen som ens försöker låta positiv.. Men nu skiter jag i det, för ni tar bara den lilla energin och glädjen jag har, av mig ganska så snart iaf..

Jimmy har varit på blixtvisit hos mig :) Kom igår runt 15 och åkte igen idag runt 12. Finns ingen tid för lite ro i den kroppen heller :P  Men skoj med lite sällskap :)

Imorgon kommer K hit och det ser jag fram emot :) På lördag blir det Strängnäs tsm med P och M för att heja fram Larz-Kristerz :D Så himla roligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback