Jag känner mig nöjd

Jag är ovanligt nöjd och uppåt :) Har ingen spec anledning men bra känns det.

Tillbaka i Sthlm nu efter flera dagar uppe i Dalarna. Tågresan ner gick ovanligt snabbt, tycker jag. Det är bara för att man vill att tiden ska sega sig så att man hinner vila lite extra ;) Men är man ingen morgon människa så är man inte.

Skulle ha religionsprov idag då det var inställt förra veckan. Jag kommer till skolan och knackar på dörren. Ingen öppnar.. Jag knackar igen men inget gensvar.. Hm.. Funderar lite och drar sen iväg ett sms till några i klassen och får då veta.. Läraren dök aldrig upp , så att det blev inget prov idag heller!
Får verkligen lärare göra precis som de tycker? Jag tycker det är fel att inte meddela att lektioner är inställda.
Det tar ju ändå en stund att åka till skolan.

Eftermiddagen har spenderats hemma i lghten. Tvättat och plockat lite. Det enda jag gör tycker jag. Har även kört en maskin med tvätt. Jag är ju riktigt huslig bara jag vill :D

Nu ska jag inta min underbara säng för att kl 21 se på cityakuten:D

So Long

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Sv: Vad kul att du läser:) Ja vi får se när bebisen vill kika ut :)

Jag håller på att skapa en blogg som är mer privat och om bebisen, kan meddela dig när den är klar! Roligare att läsa där sen. Har lite människor som förföljer mig så jag måste göra den begränsad nämligen.. //Fiaa :)

2008-11-18 @ 00:19:23
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Postat av: Fiaa

SV: Tack :)

Du, om jag nu ska lägga till dig i min skyddade blogg så skulle det underlätta om du antingen hade blogspot (vilket du inte har som jag ser, haha) eller ett gmail konto. Har du det? Annars måste jag bjuda in dig om gäst i gång i månaden.. Kram

2008-11-19 @ 15:30:09
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Postat av: Fiaa

Jätte bra :)

Men skicka i en kommentar din mailadress som du loggar in med på den bloggen, så skickar jag en inbjudan till den. Du loggar in sen som om du loggar in på din blogg och då låser du upp min blogg :) jag avvisar din kommentar med mailadressen i! :)

2008-11-19 @ 17:00:30
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback