Läskigt!

Blev precis uppringd av en man.. Dolt nummer och han presenterar sig : Ja, hej. Det var från polisen i västerort..
Men som tur var var det inget fel, han ville bara att jag skulle dra upp min ramsa igen om romerna som stal frimärken av mig på okq8. Jag gjorde en anmälan om det och han ville veta igen hur allt gått till.

Idag har jag varit i stan och köpt presenter till lillebror som blir stor kille :) 3år och det ska firas med paket från syskonen! :D

Hem efter stan och mysa en vända och nyss kom jag hem från en promenad i kylan :) Så himla skönt det var. Synd bara att de är så dåliga på att ploga här och att det ska vara så halt. Men en promenad blev iaf av. Och jag är nöjd med det. Nu ska kilona puts väck!

Imorgon är det öppethus i skolan och M ska få äran att klippa mig och ev lägga slingor eller något annat roligt! :D Gillar inte enfärgat brunt. Blir lätt tråkigt. :p Jag älskar att förändra mig!

Nu ska jag vänta på att polisen ringer upp sen blir det duschen och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback