Onsdag

Vissa personer man möter kan man inte riktigt släppa taget om. De etsar sig fast på näthinnan.

L var hit idag för att hämta sin post och då kom det på tal om hur länge vi ville bo kvar. Så nu måste vi snart bestämma oss för vad vi ska göra efter min student. Kanske kan vi stanna här trots att det varit det sista jag velat?
Karlstad lockar mig, men tror inte det lockar K lika mycket. Min känsla säger att han enbart vill till Dalarna och ännu hellre Älvdalen. Men jag vill inte.. Vill se mer av landet innan jag sätter mig ner på en plats och blir gammal. Men jag vet inte.. Vi måste nog prata igeom det här ganska noga inom en snar framtid. :) Det blir nog bra tillslut!

Sitter hemma och pluggar svenska.. Det är så mycket att komma ihåg, författare berättelser, dikter och årtal.. Saker brukar fasta lätt på min hjärna men just detta verkar jag inte alls kunna ta in. Tror det är för att jag rätt och slätt inte alls är intresserad av just detta..Romantiken.

Om någon timme ska jag börja röra mig mot skolan och jag måste bestämma mig för hur jag ska göra med mitt hår. Funderar på att bleka ljusa slingor i folie :) Och klippa upp håret rejält och toppa igenom det för att det ska se fräsht ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback