Promenaden som slutade i skavsår..

Det är så typiskt mig att vara sån optimist och tro att jag ska kunna prmonenera i ett par knappt oanvända reebok.. Och tji fick jag då jag efter 25 minuter redan har srucken blåsa på ena hälen.. Så det blev o traska hem för plåser och skobyte, men det var redan väl kört tyärr! Så jag följde bara Sara en bit på vägen och sen fick jag ge upp och gå hem.. :( Jag som var så taggad!

MEN.. bara o ta nya tag till nästa gång, som jag hoppas blir imorgon tsm med K :D Här ska kilona snart rinna av oss! Peppa!!

Ikväll blir det hemmakväll med Grey´s ! Love it!

Hur spenderar ni eran onsdags kväll?


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja jag måste verkligen ha en volumaster :P

2008-11-05 @ 23:56:53
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback