Så bra!

Galet bra helg som varit! :D
K kom i torsdags och mamma och P i fredags. :) Vi har gjort stan, ätit massa gott och bara m,yst och umgåts!
Jobbat har jag också hunnit med, morgon pass på lördagen och kvällspass på söndagen.
Men nu är jag ensam igen.

Vilkenn vinter det har blivit här nere! Vi har 1dm snö och det snöar fortfarande! Jag är chockad.
Men det är himla mysigt, som nu när jag sitter i soffan och jag har tänt en massa ljus, då är vintern som mysigast!

Skola i veckan och så åker jag mot dalarna på torsdag för att mysa med bröderna :D Som jag längtar!! Och lillebror blir 3 år snart! Heregud vad tiden går, det är tokigt!

Nej, nu blir det lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback