Tokigt skönt!

Åh äntligen ser jag ett slut på denna dunderförkyldning som jag aldrig trodde skulle släppa taget om mig!
Huvudet värker än och rethostan gör mig galen vissa stunder. Men jag känner att det går åt helt rätt håll just nu.
Förresten tycker jag att det mesta går åt rätt håll nu :)
Jag försöker hålla mig till Ms ord som gav styrka! Den männiksan kan verkligen det här med att se något positivt i precis allt! Jag beundrar dig :)

Skola idag och vi hade genomgång av kron och slöjfästen till brud. :) Sen gjorde I en färgbomb på mig så jag skulle slipp amina gröna längder. Det hela resulterade i att vi tog en bomb som var lite för kopprig. Men nu har jag iaf inga gröna längder kvar. Utan nu har jag kopparlängder ;) Men men allt är väl bättre än grön? :D

Sitter hemma nu och har tänt massa ljus och myser i soffan och tittar ut på snön som faller. Ganska fint :)

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Malin

Surar över att det snöar såklart =P Har också värmeljus tänt + vanliga =D Och så blir det snart middag =D

2008-11-19 @ 17:22:00
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: mateja

skönt att du snart är frisk emma, då kan vi komma igång å bli hurtbullar på Riktigt :). det ser jag fram emot :)! KRAM på dig...

2008-11-19 @ 18:08:56
URL: http://mateja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback