Trött på mig själv.

Jag fattar helt enkelt inte hur jag kan vara så himla trött! Jag är både kvälls och morgontrött och det här börjar gå mig på nerverna nu! Inatt blev det 12.5 timmars sömn. Kan det vara nyttigt?

Skulle lägga mig för att se Grey´s men vad tror ni händer? Jag somnar före 21 och ögenen slår upp precis när klockan slår 22. Så typiskt mig! Jag var så arg på mig själv!
Men men, jag stängde av tvn då och jag sov ända till kl 9.30 imorse. Galet!
Och dessutom jag jag slå vad om att jag kommer att vara dötrött ikväll när klockan närmar sig 22..

Dagen idag bjuder på idrott och svenska i skolan och efter det ska jag möta upp K som kommer hit :D KUL!
När K kommit vet jag inte alls vad vi ska hitta på men kanske ska vi strosa i stan en vända innan vi ska hem och göra hasselbacks potatis m ngt gott till! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååh hasselbackare, ge mig!! Så gott ju =D



Jamenvisst, mysigt värre ^^

2008-11-06 @ 10:53:01
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback