Underbart!

Min helg har varit allt annat än dålig!
Början var väl lite si och så men nu tar vi upp det som varit bra :)

K kom i torsdags och vi tog en lugn hemmakväll. På fredagen bestämde vi oss för att vi skulle gå ut :) sagt och gjort, satt hemma hos oss före och sen drog vi ut, slutade som oftast på Toxic även denna gång. Men inte mig emot. :)
Kom hem runt 3-4 någongång och sov halva lördagen. :) På eftermiddagen på lördagen hämtade P och M upp oss här och vi rullade mot Strängnäs! Helt galet! Skrattade som en tok! Men fram kom vi och väl på plats minglade vi runt innan vi intog en soffa och tog något att dricka :)
Sändningen började 20.00 och det var så himla roligt! Älvdalingar precis överallt! haha. Och vidare gick dom!
Dagen idag har mest varit mys och tvätt.. Kört 3 maskiner och det mesta var sängkläder.. Så nu hänger det sänkläder överallt i lägenheten.

K har åkt hemöver och jag är ensam kvar. Igen. Nu måste jag inta pluggposition, det vankas tydligen religionsprov imorgon.. Buddhismen. :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Är också ensam, igen =(



Lycka till på provet!

2008-11-10 @ 06:04:30
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback