1 Vecka och 2 Dagar

Så kort tid är det kvar nu tills vi drar iväg mot London! Åh som jag längtar! Det ska bli grymt!
Måste växla pengar ganska snart också, vore bra att ha :P

Skola idag och jag möttes av långhårsprov.. Mindre kul. Och dessutom fick jag bara vg och det sög! Jag hatar att inte få mvg. :P Jag måste träna mer!
I eftermiddag ska jag inte göra ngt speciellt och inte heller ikväll. En promenad ska jag ta men sen har jag ingenting annat för mig. Tråkigt
Jag har mestadels väldigt tråkigt här, men egentligen finns det massor att hitta på. Men vem ska jag hitt apå alla dom här sakerna med?

Igår kom mamma och P hem och det var skönt. Nu är dom tillbaka i Mora men kommer ner igen redan på fredag då dom ska på chokladmässa i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hade jag varit hemma så hade jag kunnat boa hos dig =D Saknar dig!

2008-10-08 @ 17:27:16
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback