Idag har jag handlat..

Imorse vaknade jag efter 8 och var redo och klar för att klippa M kl 9 :)
Efter det så tog jag bilen ner på Mora för att äta frukost på Kaffestugan. Blev en ciabatta i bageriet i sällskap av Mamma P och A.
Pappa ringde när jag ätit upp och hela familjen hämtade upp mig och det bar av mot Noret. Dom skulle handla. Så det blev ÖB och Maxi. Lunch på Mc Donalds..
Sen gågatan, åhlens och Lindex. Och en fika på Kaffestugan :) Underbar dag och underbar syskon!!

När familjen åkte mot malung så åkte jag iväg på egen shopping. :) Det resulterade i smink och tyg till maskeraden och 2 par jeans :) Jag är grymt nöjd över dagen.

Var ute och gick med Mamma och P för en stund sen och kylan biter skönt i kinderna:) Härlig känsla!

Väntar nu på K som snart är här :D Längtar!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hihi men du har ju redan anmält dig till den tävlingen ;)

2008-10-31 @ 15:04:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback