Jag längtar till ikväll!

Jag gick till skolan med blöta byxor idag ;) Men dom torkade under tiden. hade dom ändå inte på hela tiden, idrott första lektionen så då fick ja byta om. :)
Efter skolan blev det handling. Allt tvättmedel var slut och kylen var i princip tom. Men nu är det uppordnat. Och jag har städat undan, diskat och tvättat. Dammsugning tar jag imorgon, jag orkar inte just nu.

Längtar till ikväll då k kommer hit!! Har inte setts på över en vecka nu! Han och N kommer ner och stannar tills vi alla 3 åker uppöver på söndag. Då jag får lov. Ska bli underbart. jag ska äntligen få krama om mina bröder som jag saknat så himla mycket!! :D

Nej nu ska jag pyssla vidare lite!

So Long


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, härligt!

2008-10-23 @ 18:25:21
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sweet life style

mysigt

2008-10-24 @ 17:03:25
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback