Och så blev vi särbos..

Skit också! När allt precis hade blivit som vi ville så ska allt dras upp igen.. :(
Nu ä'r jobbet i Uppsala slut och han ska jobba i Dalarna i 3 eckor, efter det vet vi inte alls vart han hamnar. Jag tror han kommer välja Oslo. Bra när det kommer till pengar, dåligt när det kommer till Oss..
Är bara 8 månader kvar nu, och sen blir det studenten och förmodligen flytt. Vi får hålla ut. Har klarat det förr och klarar det nu :)

Jag ska snart inta duschen för en uppfräshning och sen packa det sista, vilket är det mesta :P
Förstår inte hur jag kan vara så bra på sistaminuten packningar, men det är oftast då jag glömmer minst :) Jag hoppas på att ingen av oss som ska iväg glömmer något viktigt nu! Pass, pengar och bokningsnummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback