Snart flyger jag till London!

Bara 2 dygn kvar nu tills vi sitter på planet som ska ta oss ner till London :) Åh som jag längtar!
Vi ska ha de kanon!
Imorgon är det mycket som ksa göras, jag gör alltid allting i sista minuten, växla pengar, packa och städa.
Och allt det ksa jag lyckas med trots att jag har ryggskott.. Fy satan vad ont jag har! Tar mig knappt upp ur sängen på morgnarna. :(
Men jag fixar det, på något vis!
Kl 17 ska jag påbörja ett arbetspass på ok igen. Jobbade samma tid igår också 17-23 :) Pengar behövs !

Helgen som var spenderades med mamma, P, K och på jobbet :) Var till södertälje på äventyrsbadet och myste i torsdags och så var vi in till stan i fredags och i söndags :) En toppenhelg trots jobb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback