Syskonkärlek!

Vad skulle jag tagit mig till utan mina 3 underbara syskon + bonusbror?
Har sån enorm längtan efter hela högen ikväll!
Vill helst bara åka hem och pussa och krama på dom! Men det tillåter inte verkligheten.. :(

Vill inte missa så mycket som jag faktiskt gör när jag bor här nere.. E o K är sig lika men N o T förändras för varje dag och speciellt lilla T som börjar bli riktigt stor och snart blir 9 månader! Och N blir snart3 år! 3 år?! fattar ni hur sjukt det är? Nyss låg han i magen och väntade på att få dagsljus och nu har snart 3 år gått! Det är skrämmande..
Jag vill inte missa alla nya steg dom gör, alla nya ord och hur dom växer. Jag hatar att inte kunna krama om dom varje dag och säga att jag tycker om dom.

Men än dröjer det veckor innan jag får hålla dom igen.. I helgen är det jobb, nästa vecka är jag i London och helgen därpå jobb igen.. Men därefet så ska jag packa mina väskor och bege mig norrut för kramkalas!

Hoppas ni vet hur mycket ni betyder och hur mycket jag älskar er! Alla 4a!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback