Tvingar ingen att läsa

Nu är jag hemkommen från London, har haft det superroligt förutom några saker.
 

Nu ska jag kort berätta om resan :)

Kom fram till London sent på torsdag kväll, eftersom varken jag eller Ida varit där tidigare tog vi en taxi från de andras hotell. Väl framme på vårat hostel mötte Veronica upp oss i dören och visade oss till rummet. Det minsta rummet någonsin! Haha, men det var helt okej att sova i, för så mycket mer tid vill man inte spendera på ett rum när man är i London.
Fredagen bjöd på shopping och utgång precis som alla andra andra dagar också gjorde :D
Handlade inte speciellt mycket, men de inköpen jag gjorde är jag riktigt nöjd med :) 2 klänningar varav en är till nyår, en svart kofta, en svart övertröja, underkläder, smink och smycken :)
Klänningarn var riktiga kap! Det är förövrigt lika klänning men olika färger :P 12 pund var. Vilket är ca 150kr. Det är galet!
Vi har även spungit runt och turistat, London eye, Bigben, piccadilly, harrods och mycket annat har jag fått med på bild :)

Överlag en väldigt bra resa! Och Idas sällskap förgyllde dagarna! :D

Nu är jag hemma efter en skoldag och jag är så trött så trött! Ville verkligen inte upp när klockan ringde imorse.. Men bara att dra sig upp.
Nu blir det nsart mat sen sängen för vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback