Underbara lov!

Helgen som var var fin! K och en kompis höll mig sällskap torsdag-söndag :) Mormor och morfar kom också in till oss en vända för att se hur vi bor och jag fixade mormors hår :)
Fredagskvällen spenderades i vännerssällskap och med en god middag på en mongoliskrestaurang på sveavägen :D Mumma!
Jobbade lördag söndag.

Åkte tåg upp till dalarna i söndags och sov hemma i min säng! Igår blev det malung och här befinner jag mig än.
Myser med syskonen och idag blev det en tur hem atill först farmor och farfar och sen vidare till mormor och morfar där det även blev lite frisering :) Syster blev klippt och färgad och morfar klippt!

Imorgon blir det mora igen och massa pyssel inför helgens bravader! Åh så jag ser framemot helgen! Det ska bli grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback