30 september

Gårdagen var bra. Tog tåget till Uppsala vid 13 och var framme strax före 14.
Jag och M gick runt i stan och jag gjorde några fynd :) Alltid skoj! Kul att umgås lite också.
Kvällen avslutades med storhandling på willys tillsammans med K :)

Idag var jag i skolan mellan 9.30 och 10.30. Skönt! Sen åkte jag hem och kollade med klassen hur dom vill med studentflak. Det ringde upp killar från olika firmor så jag och några ska på möte på torsdag kl16 :) Jag fixar och donar, men inte spec många verkar veta vad dom vill.. Jag försöker iaf med det jag håller på med och så får vi se hur många som är på den idén.

Ikväll blir det mys i soffan framför filmen drömkåken som var hur länge sen som helst jag såg. Ska se den med K :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback