En långhelg

Helgen började redan igårkväll :) Hade min praktik redan igår så idag är jag ledig!
Har varit in till stan och kollat lite jackor tsm med Sara. Men som vanligt fanns det inget som passade och dög.. hatar det!

Ikväll blir det lite mys hemma här själv med god mat och ev en film.

Imorgon och söndag jobbar jag 6-15. Och på måndag är jag återigen ledig, då pga studiedag. Underbart!!

Saknar K, han har dragit till Karlstad i minibuss med massa tokiga älvdalingar och dom ska roa sig med att kolla hästar som springer i ring och sen satsa pengar :P Trav. Jag hoppas han drar in några tusen till mig Haha

Nej nu ska jag göra lite pommes och steka lite kött. Jag får väl göra det så mysigt jag kan nu ikväll när jag är ensam.:)

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅH gott med pommes och kött :D

2008-09-27 @ 08:50:51
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Aaaw gumman då =( När kommer K till dig, igen? Själv är jag superglad över att älskling är hemma, som jag saknat han! Och kvällen igår var MYS =D Men på måndag åker han igen =( GRÅTER!

2008-09-27 @ 09:01:26
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback