Hello London!

Hahaha.. kan inte mycet mer än att skratta! Vilket kallabalik detverkar ha blivit. Har hört både det ena och det andra idag..
Åker man ett gäng varför struntar man i hälften då? Alla har inte alltid tillgång till internet och dator och det är sånt man tyvärr måste räkna med. Försökte iaf.
Varför tog alla så illa upp när jag frågade om vi kunde dela lik på boendet? Alla har inte råd att betala hur mk som helst för en säng. Inte jag. Att dela på såna kostnader är sånt jag ä van vid.. Så gör jag och mina vänner alltid. Men vi gör väl alla olika.

Nu har jag if bokat boende och det känns kano! Ska bo tsm med Ida (från Mora) och Veronica från klassen :) Vi betalar 1500 och då ingår frukost :) Känns kalas! Och centralt bor vi också!
Nu ser jag äntligen fram emot den här resan och jag hoppas att ni tänker acceptera mig trots att jag tyckte de va knasigt att boka som ni gjorde o snackade skit om att ja ville splitta hotellpriset.. Jag hoppas även att ni inte bara tycker att det är jag som gjort fel, med o säga vad jag tycker.. Jag står iaf för det!

Ikväll kommer Jasmine och Sara hit för att fixa det sista inför våran redovisning imorgon! Åhh vad jag hatar att redovisa.. Men måste väl göras i guess..

Nej nu blir det nog lite mat på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback