Inzo

Jösses vad jag var trött imorse när jag vaknade! Herregud! Inte ofta jag är så hemskt trött, det var galet!
Måste somnat före 21 igårkväll och vaknade runt 8 imorse men jag var helt seg i huvudet!
Men jag gick upp och duschade och gjorde mig klar för enda lektionen idag, svenska.
Efter svenskan åkte jag och Mateja till Inzo för att handla lite.
Det blev en klippkam, en paddelborste och ett hårspray :D Mycket vänta blev det också, bussar och sånt. Men det gick bra ändå. Slutade ju halv 11 från skolan så jag var hemma igen runt 14.30 :)

Ikväll kommer K hem hit. Han mår tydligen inge bra så det känns lite sådär. Men jag hoppas han piggnar på sig :)

dfg
Hårspray från märket waterclouds som jag köpte idag :) Skönt att gå frisörlinje då man kan köpa styling mm till förmånliga priser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback