Nu närmar det sig.

Snart får Kristoffer sin helg och då blir det en massa mys i soffan! Har bunkrat filmer vi ska se idag :)

Jag är fortfarande sjuk med en ruggig förkyldning.. Men jag håller mina tummar för att jag ska bli frisk snart.. Jag har inte råd att vara borta från jobbet i helgen.. Ska jag till London vill jag ju så klart ha lite extra pengar att spendera där :D

Har ännu inte hittat ngt boende men det blir inte på hotellet där resten bor.. Rummen börjar ta slut och jag kan inte betala hur mkt som helst för en sovplats. Men det ska nog lösa sig på något vänster ändå! Jag är inte omöjlig.

Nej nu ska jag kanske tvinga i mig en smörgås.. Har ingen aptit.

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback