Segt och drygt

Hemskt vad rastlös man kan bli av att sitta hemma en hel dag. Borde ta mig en dusch nu så att jag iaf kan få se mänsklig ut en liten tid av den här dagen och även för att slippa gå upp i ottan imorgon då jag börjar kl 8.
Revlon kommer och föreläser om deras färgen mellan 8 och 16 imorgon, så det blir en heldag med färg :)

Idag har jag mest suttit här i soffan (som vi förövrigt nyss köpt av Linnea :)) och degat. Inte orkat göra så mycket annat då ryggen värker och är täppt i näsan och hela huvudet..

Nu vill jag att klockar blir runt 21 då det kanske blir något att se på tv och då förhoppningsvis Älsklingen kommer hem till mig. Jag hoppas, är så himla tråkigt att vara ensam.. Har inte ens någon att ringa här känns det som. Och definitivt ingen jag kan ringa för att hitta på något med... Vill så gärna försöka och jag gör mitt bästa men det känns som att det inte funkar iaf..Bara ett år kvar. Bara att kämpa..


Kommentarer
Postat av: Malin

Inga klassisar som är "villiga" längre att umgås? :/

2008-09-02 @ 19:53:57
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback