Sjuk.. Igen

Jahopp, sjuk igen.. Mår som en liten lus idag.. usch!

Helgen i Oslo var tipptopp! Klippningar och mys med kräftskiva :) O så fick jag ju träffa lillkussen också, söt!

Skola i måndags och efter det kom Ida hit :) Hon följer med till London den 16 oktober. :) Några tjejer från klassen är vi som ska iväg och ha det trevligt och göra London! :) Bli borta i 5 dagar! Inte illa! Jag längtar!

Tråkigt har jag just nu, så lite sllskap hade inte suttit fel, men något sånt kan man tyvärr inte räkna med.. Vädret är kasst, jag mår kasst och jaa, det mesta idag är ganska kasst.. Lite butter? tror så..
Ska lägga ner mig igen snart, jag orkar inte sitta här och göra ingenting.

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback