Slutkörd

Nu är jag helt utmattad!
Jobb idag också 6-15. Sen hem och slöa en stund och nu har jag precis avslutat kvällens städning.
Eller jag har en tvätt som ska hängas så snart den är klar. :)
Skurat badrummet. Dock inte hela badrummet, mest bara toaletten och handfatet.. Så jag fuskade med duschen men ska ta allt ja inte gjorde ikväll imorgon :)
Sovrummet har iaf fått sig en makeover! Storstädning (dammtorkning, dammsugning, ihopplockning, fönsterputs, nya sängkläder igår och nya gardiner!) Och det blev ett himla mysigt resultat! Där ska jag sova superskönt inatt! Och sovmorgon har jag imorgon också då jag är ledig! Skönt!
Kök och vardagsrum blir imorgon förmiddag!

Nu väntar andra avenyn och sen kommer Kristoffer hem vid 22.30 :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur orkar man gumman? =( Hur F'N orkar man? =( Hela jag är ett vrak! Han åkte för en timme sen och jag har nog gråtit sen dess tror jag =(



Som jag känner nu behöver jag definitivt besök för ensam orkar jag inte vara =( Kommer gråta sönder mig =( Hör av dig när du vaknat, antingen på msn om du ser mig eller via sms.

2008-09-29 @ 06:31:42
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback