Söndag..

Sista delen av helgen är nu det som återstår av den här ledigheten, känns skönt.
Jag börjar piggna på mig lite nu och det känns underbart! Usch har varit så himal seg och slut den här veckan! Så nu blir det skönt med nya tag!

Kristoffers föräldrar är här och hälsar på. Dom kom igåreftermiddags och stannar till ikväll. Vi ska på Hovet ikväll och se Ks bror spela hockey. :)

Nej nu ska jag se om jag kan försöka få ut folket på en tur, jag orkar inte sitta inne mer nu.. Hade varit kul att få lite luft idag. :) Men det visar sig väl snart. Jag håller mina tummar! :D

Hoppas ni haft en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, gå gärna in på min nya blogg! :D vad ska du hitta på idag förresten? Tycker du mitt bloggnamn är lätt att komma ihåg, eller borde jag byta?

2008-09-14 @ 12:03:38
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :)

2008-09-14 @ 22:23:46
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback