Uppsala

Ska snart åka iväg med tåget till Uppsala för att träffa M :) Ska bli superskoj!
Så idag ska vi göra Uppsala:) Har ju nästintill aldrig varit där så det bli roljigt!
Ska försöka få med mig K hem ikväl så jag kan samåka med honom hem, annars lär det väl bli tåg..Det kan ju iaf inte finnas spec många killar som aldrig vill va med tjejen? Och i sin lägenhet lika lite som K? Han chockar mig varje dag han säger att han hellre stannar med sina arbetskompisar än att komma hem..

Nej nu sista finputset och sen åker jag :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Konstiga han =P Fick du med dig han hem? Hope so =) Eller ja, han har väl nyss slutat, hehe



Vi måste ses snart igen, hör av dig när du är ledig =)

2008-09-29 @ 19:03:44
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback