2 veckor

Ja, nu är det nästan 2 veckor sen jag skrev något sist :p Men så kan det lätt bli när man har fullt upp :)
Sen sist har det hänt massor!
Jag har haft 20års kalas i Mora med ca 50 pers.  En helkväll som slutade runt kl 13 dagen därpå :P 
Jag har hälsat på M och hennes söta dotter :) En jättetrevlig dag i gott sällskap!
I fredags hade våran klass och a studentskiva på djurgården, rolig kväll som slutade vid 4 på morgonen. Och i lördags började dagen tidigt med massa bus och skratt och slutade i en tupplur mitt på dagen :) Har haft fullhus hela helgen av både Ks bror och hans vänner och min mamma och P :D

Nu har jag påsklov i en vecka, och det sitter inte fel. Jag ska ut och söka jobb som en dåre, för jag har inte råd att leva om jag inte får en inkomst inom en snar framtid ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du kom hjärtat! Måste vi göra om snart och inte låta det gå för lång tid =)

2009-04-05 @ 17:50:01
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback