Smisk på mig!

Jag är dålig på att uppdatera här, men jag har så mkt annat för mig som är roligare än just datorn :P

Förra veckan hade jag besök av morabruttorna mellan tisdag och fredag. Hade några mysiga dagar och på fredagen så var det sjukt fint här i stan! Vi knatade ner mot kungsan med en varsin glass från Motis i händerna :D Efter glassen besämde vi oss för att det skulle bli mat på Fridays, så vi stegade dit och fick invänta ett bord i 40 minuter. Under den tiden så tog vi en varsin strawberry daquiri ;) Mums! Maten var kanon och när brudarna jäktade iväg till tåget så tog jag och åkte mot slussen för att möta upp några från klassen dör att gå på genrepet av grönans öppning :D
Lite karusellåkning, någon cider och en superkväll!

Helgen spenderades med mamma och P och ensam hemma :)

Den här veckan blir en kort vecka då jag funderar på helg redan imorgon:D Valborg på torsdag och sen rusar väl resten av helgen fort som attans förbi den också..

Ikväll blir det träning, men innan det ska vi leta bergarter på byggnader i sthlms innerstad ;) Försöka fixa bättre betyg i naturkunskap kan resultera i såna uppgifter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback