Vad är det som sker?

Flera nätter i veckan, främst de dagar jag är som segast och ligger och snoozar händer detta. Jag drömmer så verklighetstrogna drömmar om dig. Och det är alltid du som är med i drömmarna. Kan min hjärna ta en rensning och bara låta det som var passera. Det är så många olika tankar som dras upp efter dessa drömmar. Mest om längtan och önskan men det stannar där, för det kan inte bli mer än drömmar och tankar.

Mitt påsklov var helt underbart! Jag tänker inte dra upp hela historien men jag är glad och lovet var som sagt bra:D

Jag och S har dragit igång en rejäl kamp om våra extrakilon som ska väck! Simning i tisdags och bodypump igår. Imorgon kl 11 väntar pilates.
Efter skolan idag så satte vi oss på ett fik och åt en smörgås, jag, Sara, mateja och Bea. Och sen åkte jag och S vidare till söder för lite kik i affärer:) Trevlig eftermiddag!

Ikväll blir det plugg och eventuellt en promenad om det inte blir för sent.

Kommentarer
Postat av: linnea

Gud vad hurtig och duktig du är, kanske borde låte mig inspireras lite. Själv äter jag mest chips haha. Hoppas allt är bra!

2009-04-21 @ 07:50:56
URL: http://linneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback