Flytta?

Kanske blir det så att vi flyttar upp igen?
Jag är sugen på attstarta egen salong, men med hyror osv som råder i Sthlm får vi nog tänka om, kanske tänka Mora:)
Mina planer ligger iaf på att dra igång en salong med drop in och tidsbeställdningar :) Det kan bli skit bra om det bara blir av, det behövs ngt sånt i Mora.
K är inne på hus, medan hans pappa e ung nog att hjälpa till med lite praktiskt arbete. Jag vet mest inget..:P
Men om det blir som det ser ut så kommer det att bli det bästa. Jag ser framemot hösten och alla planer vi ska smida!

Idag har jag haft en klippkund och efter det blev det middag på china med syster och Emma. Imorgon blir det 2 klippkunder +ev färg och en löshårskund :)

På torsdag drar vi till Äppelbo för gaddning! Min första tatuering ska på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback