Från arbetslös och rastlös till heltidsarbetande?

Jag mår så himla bra just nu! Jag har fått jobb som ger mig en inkomst :) Visserigen har jag bara avtal i 3månader, men förhoppningsvis blir det förlängt. Det är vad jag håller tummarna på.
Lägenheten är ett stort kaos just nu, vilket känns mindre bra, men det blir bättre. Vi har fått taket i vardagsrummet fixat och målat i veckan. Men tyvärr har målaren lyckats sabba tapeten, så till veckan blir det även omtapetserat. Jag hoppas det blir som det var innan!

Nu måste jag snart slå igen mina bruna för ikväll, kl 9 imorgon har jag 3 klippkunder, efter det ska jag träffa bröderna bus, pappa och U:) Imorgon kväll är det 50års kalas på Boggberget som gäller!

Hoppas eran helg blir fin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback