Hemmasjälvmys

Jag har haft en förbaskat skön kväll må jag säga, ensam hemma med lite gott och en film:) Nu ligger jag i sängen och väntar på film nr 2. Ibland är det skönt att ha tv1000, hur vi nu kan ha det?
K blev inringd för jobb i eftermiddags, några glaspartier höll på att falla ur från ett H&M varuhus mitt på Drottninggatan så han fick rycka in :) Men snart är han hemma igen. Imorgon satsar jag på att få lägenheten riktigt snygg, jag är sugen på något nytt. Kanske möblera om i vardagsrummet. Tåls att fundera på.

Förresten, jag har gått och kärat ner mig! Ja ni läste rätt. Jag är kär.
I Lars Winnerbäcks nya låt - jag får liksom ingen ordning. Vilken låt! Det är inte första låten med L.W jag förälskar mig i men oj vilka låtar han gör! Den här nya skiljer sig från de övriga men han gör det grymt bra! Den har gått på repeat sen jag kom hem från jobbet runt 19.30 :) Och den lär spelas ett antal ggr till.

En annan låt jag fastnat för är- warm heart of Africa! Minns ej artisten/gruppen men den är skön, man blir glad av den :)

Nu börjar film nr 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback