Intervju!

ÄNTLIGEN!!! Jag ska på intervju imorgon kl 9 på Mariatorget. Det är ett bemanningsföretag som vill träffa mig:) Företaget som jobbet är hos är ett logistik företag som har hand om massa papper och dokument. Man sorterar och scannar in till datafiler. Tack vare Linnea som gav mitt namn till sin chef så blev jag genast mer intressant för företaget. Dom ringde upp 2 timmar efter att jag registrerat mitt cv i databasen. Så jag håller mina tummar så hårt jag bara kan! Önska mig lycka till!

Helgen som har rusat förbi har varit helt underbar!! När vissa saker känns tunga kan såna här helger och såna här personer lyfta mig högt! Tack!

Jag lånar en bild av Sara för att visa hur roligt jag haft det :D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är jätteglad för din skull! Gud vad spännande med nytt jobb!!

:)

2009-08-11 @ 18:35:07
URL: http://majsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback