Skakande hand

Intervjun gick så bra att jag fick åka vidare för upplärning vid banctec på direkten :) Så nu har jag gjort 2 dagar och det känns toppen! Knappa in massvis med siffror på en dator och lyssna på musik hela dagarna kan jag absolut göra för att få in någon krona:D Men det hade varit ännu lite roligare om jag haft en aning mer betalt i timmen.. Men jag är glad att jag iaf har ett jobb :D

Jag har bara gjort korta dagar än så länge mellan 11 och 16 men jag hoppas att det med tiden blir fler timmar att arbeta :)

Nu sitter jag mest och tar igen mig lite, jag har nyss dammtorkat hela lghten och gjort matlådor till mig och K tills imorgon. Snart kommer väl K hem igen och då blir det nog bara till att slappa framför tvn. Vi har sagt att vi ska börja med promenader när han kommer hem från jobbet, men det är inte så inspirerande när det regnar.. Men kanske hinner det klarna upp?


Nej, nu ksa jag vila huvudet, handen och ögonen från datorn en stund, iaf tills imorgon kl 11 då en ny arbetsdag tar sin början!


Kommentarer
Postat av: maja

Du är så duktig!

2009-08-13 @ 11:05:23
URL: http://majsaan.blogg.se/
Postat av: mateja

Grattis till jobbet, så nu är du bosatt i sthlm året ut åtminstonde ? :)



2009-08-14 @ 10:22:41
Postat av: maja

ja en riktig bullmamma ska jag bli när jag blir stor! ;)

Berätta om din första vecka! Är jättenyfiken :D

2009-08-20 @ 17:01:49
URL: http://majsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback