Vuxenlivet

Jag inser att det är nu det vuxna livet tar sin början på allvar. Hösten har smugit sig på och jag ska inte börja skolan igen. Den tiden är slut och det är med blandade känslor som jag inser det. Inga planer kan smidan under lektionstid om helgernas utsvävningar, inte den ständiga kantakten med mäniskor som betyder något. Jag hade det tufft ett tag i skolan men allt ordnade upp sig och jag kommer att sakna det. Skolan och alla i klassen!
Studenten är tagen och allt är slut, alla har gått åt olika håll och alla har olika planer för framtiden. Men jag hoppas ändå att vi på något sätt och att vi emellanåt kommer att hålla kontaken. Det är min önskan och min förhoppning!

Helgen har jag spenderat hemma i Stockholm tillsammans med K. Vi har mest bara gjort ingenting. Vi lagade middag igår och bara slappade framför tvn och somnade tidigt. Idag har vi varit in till Gärdet för att se på tjejmilen. Ks moster sprang så vi följde med för att kolla och heja på.
Nu ikväll har vi varit och införskaffat oss ett hemmabiopaket. Snyggt, enkelt och bra! Jag är nöjd!

Nu blir det film och sen sova för att orka med en ny arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback