1a December

Vart tar tiden vägen? Jag hinner verkligen inte med.. Nu får det snart vara nog.
Idag är det första december och det har varit julklapps shopping på schemat idag, hittade till nästan alla, så nu ska allt slås in! :)
Har även hunit med en bio idag, Luftslottet som sprängdes. Jag älskar alla Stieg Larsson filmerna!
K är på hockey nu och jag har tagit en liten paus i allt fix och don. Állt måste vara klart tills på torsdag då det bär upp mot Sälen, det ska bli underbart!! Jag längtar! Det är ca 5 veckor sen jag var hem sist nu och det känns, jag ska även passa på att krama och busa med mina bröder lite också. Jag saknar dom så att det gör ont!!!! Men nu är det nära! :) Mina bästa.

Nej nu ska jag återgå till plikterna ;) Disk väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback