Aldrig mer avskavt nagellack

Jag är i extas, jag var i Jakan igår och inhandla lite julklappar och även en julklapp åt mig själv!
En helt grym produkt! Jag som alltid använder genomskinligt naggellack och som nästan alltid får hälften att trilla av efter 1 timme så är detta perfekt! Det är ett kit från nevo-spa.com och det är som 3 olika "filar" på samma kub som man använder på naglarna och resultatet är precis som genomskinligt nagellack, förutom att det sitter i 2 veckor och du kan till och med använda aceton i hopp om att det glansiga ska försvinna men utan resultat! Hur bra låter inte det? Och det fungerar! I kitet får man även med nagelfil, nagelbandsolja och en hud/handkräm.
Ett litet tips från mig sådär på morgonkvisten:)
www.nevo-spa.com

Idag ska vi äntligen få packa in våra väskor i bilen och få bege oss upp mot vintriga Dalarna och Sälen! Jag längtar!! Det ska bli supermysigt. Och på söndag åker jag till pappa för att krama om bröderna och för att ge N sin present. För lilla N fyller hela 4år idag!!!! Hipp hipp hurrrrrrraaaaaaa!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback