Jag vill hem

Ja, jag vill hem nu! Inte behöva vänta i över 1 dygn till. Jag längtar. Hade till och med funderingar på att ta bilen själv idag, men jag lämnade den planen för att det enbart verkar korkat. Jag kan gott vänta tills imorgon och om jag vill så kan jag ju stanna hemma hela nästa vecka eftersom jag ändå inte har något jobb. Jobb ja.. jag ska in på ams nu och se om det finns något att söka. Kan iaf skicka iväg några cvn. Pengar är inget jag har på hög så ett jobb måste jag ha inom en väldigt snar framtid!

Nu ska jag ta itu med lite plock och sen ska jag ev åka och handla dom sista julklapparna. Skönt att inte vara ute sista dagarna innan aftonen iår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback