Luciahelgen 2009

Mys mys mys! Det var vad helgen kantades av. Mestadels :)
Åkte uppöver i torsdags och jag sov i Mora. Åkte tidigt på fredag morgonen mot västerdalarna för att gratta mormor och för att klippa halva släkten! :) Sist så åkte jag hem till Pappa och dom bästa! Lilla N hade feber och var en liten tröttis, men nog´hade vi mysigt ändå, så klart! På lördagen tog jag sikte på Älv och galej! Och det fick jag. Galet trevlig kväll om jag får säga det själv! Träffade massa vänner som jag inte sett på ett tag. Kom hem runt kl 5 på morgonen och det kändes i söndags. Usch så trött jag var, men det var definitivt värt det!
Tack för en underbar helg!!

Nu sitter jag i Sthlm igen och jag har jobbat både idag och igår på ett företag som gör små slangpumpar?! HAHAHA skitjobb. Det är i princip jag och 30 gubbar som sitter i en verkstad och skruvar och fipplar. Så mina händer känns inte helt okej idag. Blåsor och skit.. Men men, det är då iaf bara den här veckan. Vill dom ha in mig igen så ska jag nog överväga att tacka nej :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback