Sälen

Är åter i Sthlm efter en helt underbar tripp till Sälen!
Resan började i torsdags kl 14 och vi var framme i Sälen kl 22 efter ett stopp i Älv :) I sälen har vi myst, åkt slalom, bastat, sjungit, lekt och haft en helt fantastisk liten semester! Jag är så nöjd.
Igår skulle stugorna vara städade och klara kl 10 så det blev tidig väckning. Men det var enbart bra för då blev det lite tid hemma med bröderna. N fick sina presenter och vi fikade med glass och kakor. Pappa skickade med mig en massa böcker om eget företagsande och bokföringsprogram bla det är super! :)

Idag ska jag försöka ta mig ut för att lämna lite cvn.. Mitt huvud är inte på topp och jag vill verkligen inte bli sjuk!!
Någon som har ett jobb till övers? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback