Gapande plånbok

Jag är dålig på att hålla hårt i pengar. :) Idag kom mormor och morfar på besök och jag och mormor beslöt oss för att göra en liten tripp. Vi tog sikte på jysk först, då jag behövde täcken. Jag kom ut ur butiken med 2 ny täcken, 2 nya kuddar + 2 nya set med sängkläder.:) Sängkläderna fick jag av mormor :D Så nu blir det mysigt att komma tillbaka till Sthlm och få bädda rent!
Efter jysk tog vi sikte på dollarstore, fick ett presentkort därifrån för ett tag sen så jag tänkte använda upp det. Pengarna räckte till 2 målardukar som jag ska låta min lillebror måla på så att jag får 2 tavlor att hänga upp :), en salladsskål och 3 par gardiner! jag är nöjd med mina fynd och dageens shoppingbegär ärmättat :P

Ikväll ska jag färga och slinga mammas hår och kl 19 har jag en klippning i nusnäs!

Imorgon väntar en heldag jobb 10.30-19.30, sen ska jag skjutsa mamma och P till orsa därdet är yra. Kul.
Helgen bjuder förhoppningsvis på massa mysigheter! Och gärna massa sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback